NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Orta Doğu & Afrika Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, “Hızlı tüketim ürünleri e-ticaret satışları ile offline satışları karşılaştırdığımızda birçok pazarda e-ticaret büyümesinin halen önde seyrettiğini gözlemliyoruz. Ancak bu iki kanalın geçmiş yıllardaki büyüme farkının kapandığını, hatta Çin ve Fransa gibi bazı gelişmiş pazarların e-ticaret büyümesinde geride kaldığını görüyoruz” diye konuştu.
Related Posts
Offshore piyasada TL borçlanmanın maliyeti %50’nin üzerine çıktı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Yatırımcıların bazı carry trade pozisyonlarının azaltılmasıyla offshore piyasada Türk lirası cinsinden borçlanmanın maliyeti eylül ayından…
Dolarda son durum. Güne nasıl başladı?
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Artan enflasyonla birlikte Türk lirasının döviz karşısında değer kaybı sürüyor. Bugün İstanbul serbest piyasada dolar…
Türkiye’de emekliler çalışırken ölüyor
- Seher Alp
- 21 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Yoksulluğun her geçen gün derinleştiği Türkiye’de emeklilik çağına gelmiş yurttaşlar geçinmek için çalışmak zorunda kalıyor.…